Frequently Asked Questions

Hieronder staan enkele veel gestelde vragen. Wanneer uw vraag er niet bij staat kunt u gerust met ons contact opnemen.

01. Waarvoor kan ik terecht ?
U kunt bij ons terecht voor al uw problemen met uw computer. Als u bijvorbeeld een storing of een virus heeft, dan kunt u contact met ons opnemen voor een afspraak. Ook kunnen wij u op weg helpen met uw computer, wanneer u niet weet hoe u internet gebruikt of voor problemen met Windows.

02. Hoe kan ik een afspraak maken ?
U kunt via deze website een afspraak maken met Computerservice Brassé. Klik contact om een afspraak te maken, of een vraag te stellen. Vul het gehele fomulier in en klik op versturen. U krijgt van ons binnen 24 uur antwoord. Het kan door drukte echter voorkomen dat het niet mogelijk is om binnen 24 uur een antwoord te geven.

03. Op welke termijn kan een afspraak gemaakt worden ?
Computerservice Brassé streeft ernaar om binnen enkele dagen uw probleem te hebben opgelost.

04. Kan ik ook computeronderdelen kopen ?
Nee, Computerservice Brassé verkoopt geen computeronderdelen, Computerservice Brassé kan u wel adviseren bij een aankoop.

05. Waar moet ik mijn computer heen brengen?
U hoeft uw computer nergens heen te brengen, Computerservice Brassé komt naar u thuis.

06. Hoeveel bedraagt het uurloon ?
Computerservice Brassé berekent € 30,- per uur. De minimale kosten bedragen € 30,-

07. Hoeveel bedragen de voorrijkosten ?
Computerservice Brassé berekent voorrijkosten op basis van postcodes. Zie voor meer informatie onze tarievenpagina.